Sunday, October 16, 2011

Celebrate Birthday My Lill Sis Intan dan Nasi Arab D'Arab Cafe

16.10.2011, Ahad - Malam tadi dah buat appointment dengan my Lill Sis Intan untuk celebrate birthday dia yang ke 30++ di Rawang dan minta dia datang jam 11:00hrs. Pagi tadi Azrin pula call dan inform dia baca blog Syah mengenai Nasi Arab tu dan katanya kat Bandar Rawang pun dah ada restoran nasi Arab tu. Terkezutttt Syah ada rupanya dan tak payah nak gi jauh-jauh sampai KL sana. Dah jam 11:00hrs dan masih tak muncul dan tiba-tiba ada sms dari Intan inform before 12:00hrs akan bertolak kerana hubbynya tolong jiran betulkan kereta.

Jam 12:08 dia sms dan infrom "BMW Tengah Pecut Laju Nih...." refering to her Proton Saga. My Sis nie memang suka berlawak.Hehehe.. ada-ada jer kan. Sampai rumah hari dah mula nak hujan dan mereka minta mereka masuk dan rehat serta minum dahulu lepas tu baru bertolak ke Pekan Rawang gunakan kereta Syah.

Kepada anda yang berada di Rawang kalau nak mamam Nasi Beryani Arab atau Nasi Arab nie bolehlah datang ke D'Arab Cafe yang terletak di N0.38 Aras bawah, Jalan Bandar Baru Rawang 12, Bandar Rawang. Senang cakap di belakang Balai
Polis Bandar Baru Rawang atau disebelah Old Town White Cafe. Untuk keterangan lanjut boleh layyari laman sesawang mereka www.nasiarab.com atau hubungi hotline mereka 019 339 1700 atau Ghazali 010 318 6577.

Masa sampai hujan dah teduh tetapi masa nak balik hujan lebat. Menu kami hari nie ................Syah - Lamb Hanith RM21.80 dan minuman Teh Arab Ais RM2.80, Intan - Royal Arabic 13.80 dan minuman Teh Arab Ice RM2.80 dan Am - Kabash Gril Chicken RM 13.80 dan minuman Teh Ais RM2.80. Lepas tu Syah order Hummon tak silap namanya RM 5.80 iaitu macam roti nan dan kuah kacang dal macam paste jer dan tak habis pun coz macam tak boleh masuk jer rasanya. Heheheh........

Lepas makan kami bertolak balik ke Rawang Residence dan sampi rumah Am rehat sekejap dan periksa condition kereta Syah. Lepas tu mereka balik ke Selayang semula dalam hujan renyai-renyai. Jam 16:03hrs tadi Intan SMS inform dia sudah sampai rumah. By the way Happy Birthday to My Lill Sis Intan dengan ucapan semuga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. AMIN.

No comments: