Tuesday, October 25, 2011

Kena Refer Ke Pakar

25.10.2011, Selasa - Pagi nie Syah berjumpa dengan Dr. Rasol dan minta pendapat dia berkenaan lutut Syah yang semakin sakit terutamanya apabila Syah mencangkung dan hendak bangun semula. Setelah membuat pemeriksaan Dr. Rasol referkan Syah ke pakar. Hanya itu sahaja caranya untuk mengatahui apa masalah sebenarnya lutu Syah tue. Dia dah siapkan suratnya dan tengoklah mungkin minggu hadapan baru Syah pergi kot kerana tengah banyak kerja nie. Hari niepun MC tetapi Syah datang office sekejap untuk siapkan accrual document untuk Oktober 2011 dan lepas nie baru Syah balik.

Inilah Bun Physio yang attend Syah untuk physiotherapy Syah di Pusat Perubatan Menara Sdn Bhd. Dia sporting orangnya dan friendly. Bun nasihatkan Syah supaya tak buat aktiviti yang akan menyebabkan kesakitan kat lutut Syah tue. Maknanya kalau tak boleh mencangkung, jangan mencangkung.

So itulah perkembangan terkini berkenaan lutut Syah. So kena ke pakar juga dan tengoklah macam mana nanti dan nak ke hospital mana? Mungkin Ampang Puteri Medical Center kot? Sebab Kak Langpun masuk situ juga dan sedang menjalani physiotherapy kat sana.

No comments: