Pada mulanya ingat nak diam kan jer tetapi fikir balik duit tu, So Syah tanya guard dan biasalah guard tunjuk ke kaunter. HEhehehehe. Syah terangkan apa yang terjadi dan pekerja kaunter tu minta Syah isi satu borang. Borang tu untuk refund baki yang Syah tak dapat tadi. Lepas isi borang Syah serahkan semula borang yang lengkap kepada pekerja tu dan dalam hati kata bila agaknya nak dapat balik duit tu. Lepas tu Syah lihat pekerja tu ambil duit dan serahkan RM3.20 kepada Syah. Mungkin dia sudah periksa dalam system memang Syah masukkan RM5.00 sebab tu refund diberi on the spot. Kepada anda yang menggunakan perkhidmatan LRT, jika perkara yang sama terjadi kepada anda, jangan segan dan silu untuk bertanya dikaunter LRT Station jika kita ada masalah. Apa yang anda perlu buat ialah, ingat no mesin yang anda gunakan (no ada diatas mesin), ke kaunter dan Isi borang untuk refund. Sure mereka boleh membantu kita semua. Terima kasih pihak LRT Putra KL Sentral atas perkhidmatan mesra pengguna yang diberikan kepada Syah sebentar tadi.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.